Koszty i warunki dostawy
KOSZTY DOSTAWY
Przesyłki o wadze do 30 kg
WYSYŁKA KURIER DPD (DO 30 KG) 18,45 zł
WYSYŁKA KURIER DPD ZA POBRANIEM 24,60 zł
PRZY WIĘKSZEJ ILOŚCI TOWARU I NIESTANDARDOWYCH WYMIARACH TOWARU WARTOŚĆ WYSYŁKI MOŻE ULEC ZMIANIE. W CELU OKREŚLENIA KOSZTÓW WYSYŁKI PROSZĘ KONTAKTOWAĆ SIĘ Z DZIAŁEM HANDLOWYM.
SPOSOBY PŁATNOŚCI
O sposobie płatności decyduje kupujący przy realizacji zamówienia.
Gotówka przy odbiorze
Za zamówione produkty w sklepie możesz zapłacić przy odbiorze. Oznacza to, że za paczkę zapłacisz dopiero w momencie jej otrzymania przez kuriera lub listonosza.
W przypadku wysyłki za pobraniem całkowity koszt zamówienia składa się z wartości zamówionych produktów, oraz kosztu transportu, powiększonego o koszt pobrania.
Przelew bankowy
Wybierając tę formę płatności, Twoje zamówienie zostanie skompletowane i wysłane do Ciebie niezwłocznie po stwierdzeniu wpływu należności na nasze konto. Należy wpłacić całkowitą wartość zamówienia na numer konta bankowego, który jest podany w momencie składania zamówienia.
Należności za zamówienia prosimy przelewać na niże podany nr konta:
P.P.H.U. Frankopol, 83-300 Kartuzy ul. Mściwoja II 28
PKO BP Oddział 1 w Kartuzach
90 1020 1866 0000 1802 0002 2111
Prosimy wpisać numer zamówienia w tytule przelewu.
Gotówka w siedzibie firmy
W przypadku odbioru osobistego mogą państwo osobiście zapłacić gotówką w naszym biurze handlowym. Zapraszamy do naszego biura: Kartuzy, ul. Mściwoja II 28, w godz. 08:00 – 16:00 od poniedziałku do piątku.
SPOSÓB DOSTAWY
Wysłanie zamówienia zostanie przez nas potwierdzone e-mailem, w którym będzie podany nr przesyłki oraz dane kontaktowe do firmy kurierskiej. W celu ustalenia godziny doręczenia prosimy kontaktować się z właściwym dla miejsca doręczenia oddziałem wybranej firmy kurierskiej. Jeżeli większą część dnia spędzasz w pracy, to sugerujemy rozważenie złożenia zamówienia na adres firmowy.
W chwili odbioru towaru prosimy o sprawdzenie czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz jej kompletności w obecności osoby dostarczającej towar.
W przypadku uszkodzenia towaru lub braku wskazanego w zamówieniu produktu należy w obecności Kuriera sporządzić protokół reklamacyjny zawierający opis uszkodzenia. Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru. W przypadku odbioru osobistego Klient również jest zobowiązany do sprawdzenia towaru będącego przedmiotem przeprowadzonej transakcji.